Népszerű bejegyzések

2014. augusztus 8., péntek

Lila- pöttyös és dzsörzé imádóknak

lila pöttyös dzsörzé méteráru,anyag


Szép rózsaszín- lila átmenetes, gyönyörű dzsörzé anyag vagyok. 

Kitűnő választás lehetek neked alkalmi és hétköznapi ruhád megvarrására.

Kevés az időd, gépbe moshatsz, kímélő programon! 
Nem vetem meg, az emberi nyomkodást, taperolást ha kézi mosást választod, nem gyűrődök annyira, a vasalás is elkerülhető ezáltal.

Vasalni érzéssel, finoman közepes hőfokon tedd, ha szeretnéd, hogy sokáig szép maradjak. 

Gőzölni szabad, viszont ne tedd rám a vasalót, nem bírom a hőséget. 
Próbáld ki előtte a fonák oldalamon, hogyan viselem!


Enyhe csillám díszít, mi engem, különlegessé tesz.

Azok a vásárlóim vettek meg, kik a műszálra nem allergiások, vagy béleltek bélésselyemmel. 

Varrtak már belőlem, dögös, szexi ruhákat, viszont dekorációnak is ajánlom magam. Bébi ruháknak nem vagyok jó, arra pamutot keress.

Csak akkor kattints az alattam lévő szövegemre, ha szeretnél megkapni: 
lila pöttyös dzsörzé méteráru,anyag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése