Népszerű bejegyzések

2014. augusztus 12., kedd

Miből varrjak testre simuló ruhát?

pasztell,mályva rózsaszín,rugalmas méteráru,anyag


 Kedves Érdeklődő! 

Sápadt színem, mi a színén fényes, a fonákomon matt, kimondottan erős sminkhez, vagy sötét tónusú, hölgykehez ajánlom.

Babák kedvenc színe vagyok, így a lányos mamák szívesen választanak.

Két felé is nyúlok, keresztbe és hosszába is.
Passzos ruhák kitűnő alapanyaga vagyok, mivel pamut- viszkóz- elasztánnal kevertek.

Kevés az időd, gépbe moshatsz, kímélő programon! 


Vasalni erősebb hőfokon is lehet,gőzölni szabad, óvatosan, ki ne fényesedjek az erős nyomástól. 
Próbáld ki előtte a fonák oldalamon, hogyan viselem! 



Dögös, szexi ruhának jól mutatok, egyszerűbb kiegészítőknek, passzénak is alkalmas vagyok. Lányka ruháknak jó 
vagyok, ugyanis pamutot is kevertek belém.




Csak akkor kattints az alattam lévő szövegemre, ha szeretnél megkapni:
 
pasztell,mályva rózsaszín,rugalmas méteráru,anyag,


2014. 08. 14- estig, te döntheted el, mennyit érek neked.
Utána érdeklődj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése