Népszerű bejegyzések

2014. augusztus 21., csütörtök

Rózsaszín az én királynőmnek, virágokkal...

rózsaszín , virágos taft méteráru

Szépséges színemmel, mindig elkápráztatom szívem királynőit, a kicsi hölgyeket.
Nem ok nélkül, hisz a tisztaság, lágyság, intimitást jelképezem.
Női tisztaság.

Fényes, csak a virágos oldalamon vagyok, kellemes viselet, pamuttal keverve.

Nincs nyúlásom egy irányba se, viszont így is szép dolgok készülnek belőlem. 

Nemrég, függöny és terítőként dekoráltam egy lakást.

Kézi mosást szeretem, vasalni is csak a fonák oldalamon lehet, erősebb hőfokon, gőzzel is.

Gyűrődök, viszont, ma ez már nem lényeges, hisz így még divatosabb vagyok.

Többi anyagtársam itt találod, katt a szövegre:
rózsaszín , virágos taft méteráru

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése