Népszerű bejegyzések

2014. augusztus 22., péntek

(Újra) Kezdő varrónő vagy?

lazac rózsaszín, műbőr méteráru, finom,puha anyag


Nagyon sikeres vagyok a kezdő varrónőknél, mivel se vasalni  se szegni nem kell , hisz, nem foszló anyag vagyok. Nehézséget, a varrásnál az okozhat, hogy tapadok a varrógéphez. Teflon talppal ez kiküszöbölhető, viszont újságpapír, csíkokat is tehetsz az alsó részemre, de felülre is, így varrsz, utána csak le kell tépned rólam a papírt. 

                 Előtte, próbáld ki a módszert!

Könnyedén tisztán tarthatod a bőröm, mivel elég egy ronggyal letörölnöd, esetleg nyomkodó mosással kimosni. Tollal, ne rajzolj rám, én se bírom, mint minden méteráru anyag- testvérem.





Találtam, egy táska szabásmintát, miből, el tudom képzelni magam. 
Ha duplán szabsz, persze a másik egy más anyag, kivel össze ragadhatok, zsebezheted, akkor a bélésem is különlegessé teszi táskád.

Az őszt, nem kell egyből föld színekkel kezdened, pink, rózsaszín imádóknak az egész évben  dzseki, szoknya, nadrág formájában kiegészíthetem a ruhatárát.

Itt vagyok! Katt a szövegre: lazac rózsaszín, műbőr méteráru, finom,puha anyag 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése