Népszerű bejegyzések

2014. szeptember 30., kedd

Mire jó az elasztikus anyag, méteráru?


Gyűlöltem az alakom!
A reggeli készülődés minden alkalommal egy rémálom volt. Már minden létező kiegészítőt, brosst, nyakláncot kipróbáltam, 
de a ruhatáram, ugyanúgy unalmasnak látszott.
Ha igazán őszinte akarok lenni, akkor ez az egész a túlsúlyomnak volt köszönhető, mi rányomta a bélyegét 
a reggeli készülődős hangulatomra. 
Kerültem a tükröket, miközben az önbizalmam is 
romokban hevert.
Ok... Tudom... Mondták, hogy kocogjak,  és kerüljem 
a nehéz ételeket, de nem 
várhatom meg, amíg 3 centit is kisebb lesz a méretem...
Szóval iszonyúan ki voltam ettől a helyzettől, aztán 
valaki azt mondta, hogy 
próbáljam ki az elasztikus anyagokat. 
Igazából már semmi önbizalmam nem volt, hiszen 
tényleg minden létező  megoldást kipróbáltam, 
de végül is úgy döntöttem, hogy egy próbát megér.
Milyen volt? Nem tudom elmondani... 
Azt hittem, hogy álmodom.
Képzeld el, hogy belépsz az ajtón úgy, hogy 
egyszerűen undorodsz a testedtől, 
eltelik 50 perc és visszakapod azt a kivirult 
virágszálat, azt a tartást, amit 
évekkel ezelőtt veszítettél el.
Egy álom! 

===================
Kedves Olvasó!
Ha a fenti beszámolót akár 
Te magad is írhattad volna, akkor nagyon figyelj!
Igazak rád az alábbiak?
ha egy kicsit túlsúlyos, molett vagy
már minden létező megoldást kipróbáltál, de az 
eredmény elmaradt
szeretnéd visszakapni a régi hangulatod,az előtt is 
míg fogyásban vagy
Siess, mert ezt is el fogják kapkodni.
Elasztikus anyagok,

katt, itt te határozod meg az árakat: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése