Népszerű bejegyzések

2014. október 16., csütörtök

Öltözködj és szerezz ....

kék elasztikus anyag


Ha még valaki nem tudja, az most megtudja.

 Nemrég, betörtek hozzám és elvitték a varrógépeim, csak a talp részük maradt meg.
Milyen betörő az, ki nem tudja, hogy enélkül a fontos alkatrész nélkül, nem lehet használni a gépeket?
Biztos, 
nem varrónők. 
Szerencsére, méteráruimból nem vittek el, így egyik hétvégén, elutaztam a nővéremhez és elhoztam az ő háztartási varrógépét, mit úgy sem használt. Nagyon jó érzés volt újra alkotnom. 
Első anyag, mihez hozzá kezdtem, ez a kékes, virágos rugalmas anyagom volt. 
Nem adom el! Mondtam a kész darabra. 
Korán.
A távolság miatt, mi 180 km, telefonon tartom a kapcsolatot nővéremmel. 

Első dolgom, mi is volt?
Természetesen, eldicsekedtem az új ruhámmal.
Nem maradt hatástalan.
Hétvégén el is vittem neki. Kérte. 
Nem tudtam nemet mondani, hisz nem is akartam.  
Én így szereztem neki örömet. 
Ígéretem betartottam, nem adtam el!
Neki ajándékoztam.
Nem felejtem el segítségét, hisz bármikor el tudom készíteni azt a ruhát, amivel ő szerzett magának új udvarlót.
............................................................................................................
Alkoss te is, ne csak magadnak, másoknak is!
Itt is olvashatsz az anyagról:
Kattints a lenti szövegre:
http://varrjmeg.blogspot.hu/2014/08/aki-viragot-szereti.html
Aki a virágot szereti, .......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése