Népszerű bejegyzések

2015. március 5., csütörtök

Lila-kék-rózsaszín pöttyös dzsörzé + farmernadrágból szoknya

Igen divatos, nőies ruhát varrtam ebből az anyagból.



A szoknyarészt, kör kötött passzé anyagból készítettem,mi igen rugalmas anyag. Az egyik képen, az eredeti modell látható ujjal, mit lehagytam, a nyári kánikulára készülve. A lila aljat, egy másik ruha készítésekor tettem a szoknyarészre, hogy lássam, milyen lenne, ha kicserélném az alj részt.  Neked, melyik tetszik?




Farmernadrágom is elővettem, hogy a lejjebb található szoknyát megvarrjam belőle. Latinos eleganciájával, jól kombinálható ruhadarabod lehet neked is belőle. A maradék farmerdarabokból, megunt nadrágjaimból,táskát is készítek a szoknyához. 
segítségével!
Ha még több ötletre vágysz, itt találod, kattints rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése